Oferta serwisowa
Polsoft Engineering wykonuje usługi serwisowe odnośnie wdrażanego oprogramowania i dostarczanej infrastruktury IT. Bazując na współpracy z innymi firmami Polsoft Engineering opracowała rozwiązanie opieki serwisowej pozwalające zwiększyć bezawaryjność i dostępność systemu informatycznego. Wprowadzając sprawdzone rozwiązania technologiczne i organizacyjne powodujemy zwiększenie zadowalania klienta z eksploatacji systemu informatycznego.
W ramach wybranego pakietu usługi serwisu oprogramowania i związanej z nim miesięcznej opłaty klient może korzystać z wybranych opcji usług serwisowych, w tym m.in.:
Dodatkowo jesteśmy gotowi do wykonywania następujących usług w zakresie oprogramowania:
- przyjmowanie zgłoszeń awaryjnych,
- przydzielony telefon komórkowy służący do składania zgłoszeń awaryjnych po godz. 16.00,
- telefoniczne zgłoszenia konsultacyjne,
- e-mailowe zgłoszenia konsultacyjne,
- usuwanie błędów w oprogramowaniu,
- prawo do otrzymywania poprawek do oprogramowania,
- prawo do otrzymywania aktualizacji wynikających z rozwoju systemu informatycznego,
- prawo do otrzymywania aktualizacji wynikających ze zmian przepisów,
- pakiet usług wdrożeniowych do wykorzystania (z wykorzystaniem połączenia terminalowego),
- doradztwo w zakresie zakupu sprzętu IT.
- projektowanie modyfikacji oprogramowania,
- tworzenie modyfikacji oprogramowania,
- testowanie modyfikacji oprogramowania,
- wdrażanie modyfikacji oprogramowania,
- instalacja nowych wersji oprogramowania,
- instalacja modyfikacji oprogramowania,
- szkolenia,
- konfiguracje,
- konwersje oprogramowania i bazy danych,
- administracja i inne operacje wykonywane na bazie danych,
- migracja danych
- audyt powdrożeniowy
Serwis sprzętu IT
W ramach serwisu infrastruktury IT zapewniamy bieżącą administrację i zarządzanie systemem informatycznym, wykonujemy określoną liczbę prac serwisowo-administracyjnych w ramach opłaty ryczałtowej, zapewniamy podmiany sprzętu w przypadku długotrwałych napraw. Serwis obejmuje:
- naprawę urządzeń w miejscu ich instalacji,
- podstawienie sprzętu zastępczego w przypadku niewykonalności naprawy,
- naprawy odebranego przez serwisanta sprzętu w siedzibie Polsoft,
- diagnozę źródła problemu również za pomocą zdalnych łączy,
- inwentaryzację sprzętu komputerowego,
- konserwację sprzętu komputerowego,
- przeglądy sprzętu i sieci komputerowych,
- monitoring pracy serwerów oraz urządzeń aktywnych sieci również za pomocą zdalnych łączy,
- wykonywanie kopii zapasowych danych,
- odzyskiwanie zniszczonych lub utraconych danych,
- umowy opieki serwisowej z bardzo krótkimi czasami reakcji,
- usługi zdalnej administracji sieci klienta.
Dodatkowo pomagamy naszym klientom w:
- opracowaniu strategii rozwoju systemu informatycznego,
- opracowaniu rozwiązań organizacyjnych powiązanych z systemem informatycznym (ochrona danych osobowych, bezpieczeństwo danych, itp.),
- współpraca i nadzór nad firmami trzecimi w zakresie realizacji projektów IT.
Korzyści z usług serwisowych
- dostęp do konsultantów, inżynierów i programistów w zakresie pomocy w utrzymaniu stabilności systemu informatycznego i usuwania awarii (w zależności od wybranego pakietu usług),
- aktualną informacja poprzez system helpdesku o etapie realizacji zgłoszenia serwisowego,
- utrzymywanie stabilnego i odpornego na awarie systemu informatycznego,
- możliwość wykorzystania potencjału i doświadczenia firmy Polsoft w zakresie IT,
- wspomaganie organizacyjne i biznesowe rozwiązań stosowanych w systematach informatycznych.