ul. Księdza Biskupa Herberta Bednorza 19, 40-384 Katowice
32 209 80 39

Oferta serwisowa

Polsoft Engineering  wykonuje usługi serwisowe odnośnie wdrażanego oprogramowania i dostarczanej infrastruktury IT.  Bazując na współpracy z innymi firmami Polsoft Engineering opracowała rozwiązanie opieki serwisowej pozwalające zwiększyć bezawaryjność i dostępność systemu informatycznego.  Wprowadzając sprawdzone rozwiązania technologiczne i organizacyjne powodujemy zwiększenie zadowalania klienta z eksploatacji systemu informatycznego.

Serwis oprogramowania

Nasi klienci mogą zdecydować o zakresie usług serwisowych decydując się na jeden z trzech pakietów usług:
W ramach wybranego pakietu usługi serwisu oprogramowania i związanej z nim miesięcznej opłaty klient może korzystać z wybranych opcji usług serwisowych, w tym m.in.:
Dodatkowo jesteśmy gotowi do wykonywania następujących usług w zakresie oprogramowania:

  • przyjmowanie zgłoszeń awaryjnych,
  • przydzielony telefon komórkowy służący do składania zgłoszeń awaryjnych po godz. 16.00,
  • telefoniczne zgłoszenia konsultacyjne,
  • e-mailowe zgłoszenia konsultacyjne,
  • usuwanie błędów w oprogramowaniu,
  • prawo do otrzymywania poprawek do oprogramowania,
  • prawo do otrzymywania aktualizacji wynikających z rozwoju systemu informatycznego,
  • prawo do otrzymywania aktualizacji wynikających ze zmian przepisów,
  • pakiet usług wdrożeniowych do wykorzystania (z wykorzystaniem połączenia terminalowego),
  • doradztwo w zakresie zakupu sprzętu IT.

  • projektowanie modyfikacji oprogramowania,
  • tworzenie modyfikacji oprogramowania,
  • testowanie modyfikacji oprogramowania,
  • wdrażanie modyfikacji oprogramowania,
  • instalacja nowych wersji oprogramowania,
  • instalacja modyfikacji oprogramowania,
  • szkolenia,
  • konfiguracje,
  • konwersje oprogramowania i bazy danych,
  • administracja i inne operacje wykonywane na bazie danych,
  • migracja danych
  • audyt powdrożeniowy

Serwis sprzętu IT

W ramach serwisu infrastruktury IT  zapewniamy bieżącą administrację i zarządzanie systemem informatycznym, wykonujemy określoną liczbę prac serwisowo-administracyjnych w ramach opłaty ryczałtowej,  zapewniamy podmiany sprzętu w przypadku długotrwałych napraw.  Serwis obejmuje:

  • naprawę urządzeń w miejscu ich instalacji,
  • podstawienie sprzętu zastępczego w przypadku niewykonalności naprawy,
  • naprawy odebranego przez serwisanta sprzętu w siedzibie Polsoft,
  • diagnozę źródła problemu również za pomocą zdalnych łączy,
  • inwentaryzację sprzętu komputerowego,
  • konserwację sprzętu komputerowego,
  • przeglądy sprzętu i sieci komputerowych,
  • monitoring pracy serwerów oraz urządzeń aktywnych sieci również za pomocą zdalnych łączy,
  • wykonywanie kopii zapasowych danych,
  • odzyskiwanie zniszczonych lub utraconych danych,
  • umowy opieki serwisowej z bardzo krótkimi czasami reakcji,
  • usługi zdalnej administracji sieci klienta.

Dodatkowo pomagamy naszym klientom  w:

  • opracowaniu strategii rozwoju systemu informatycznego,
  • opracowaniu rozwiązań organizacyjnych powiązanych z systemem informatycznym (ochrona danych osobowych, bezpieczeństwo danych, itp.),
  • współpraca i nadzór nad firmami trzecimi w zakresie realizacji projektów IT.

Korzyści z usług serwisowych

  • dostęp do konsultantów, inżynierów i programistów w zakresie pomocy w utrzymaniu stabilności systemu informatycznego i usuwania awarii (w zależności od wybranego pakietu usług),
  • aktualną informacja poprzez system helpdesku o etapie realizacji zgłoszenia serwisowego,
  • utrzymywanie stabilnego i odpornego na awarie systemu informatycznego,
  • możliwość wykorzystania potencjału i doświadczenia firmy Polsoft w zakresie IT,
  • wspomaganie organizacyjne i biznesowe rozwiązań stosowanych w systematach informatycznych.